کاروان انصارالزهرا(س) از کربلای معلا به مقصد مشهد مقدس در بازه زمانی یک ماهه از سالروز شهادت حضرت زهرا(س) پیاده‌روی خود را آغاز کردند.
کد خبر: ۵۶۰۴۶۹
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۹ 01 February 2018

 

اهواز| کاروان عراقی انصارالزهرا(س) پیاده‌روی خود را به مقصد مشهد آغاز کرد

کاروان 25 نفری انصارالزهرا(س) از کربلای معلا به مقصد مشهد مقدس در بازه زمانی یک ماهه از سالروز شهادت حضرت زهرا(س) پیاده‌روی خود را آغاز کردند.

این کاروان درصدد این است که شهادت حضرت ام‌البنین همسر امام‌علی(ع) به مقصد خود یعنی مشهد مقدس برسد.

خسرجی یکی از اهالی کاروان انصارالزهرا(س) در گفت‌و گو با خبرنگار تسنیم در مرز شلمچه اظهار داشت: مسیر پیاده روی کاروان در ایران از استان خوزستان شروع می‌شود و استان‌های چهارمحال و بختیاری، اصفهان، خراسان جنوبی در مسیر تردد زوار هستند و پس از آن وارد استان خراسان رضوی می‌شوند.

وی درباره محل اسکان کاروان در طول مسیر افزود: محل اسکان و وعده‌های غذایی این زوار را خیرین هر استان طبق هماهنگی‌های قبلی فراهم کرده‌اند که همه اعضای کاروان را آقایان تشکیل می‌دهند.

این عضو کاروان پیاده روی انصارالزهرا(س) درباره شغل افراد کاروان بیان کرد: میان افراد کشاورز، کارمند، بازاری و تاجر پیدا می‌شود و تمام اعضای کاروان اکنون 10 سال است که به عشق حضرت زهرا(س) این مسیر را طی می‌کنند.

وی تصریح کرد: کاروان انصارالزهرا(س) سال‌های قبل از مرز مهران مسیر پیاده‌روی را طی می‌کردند اما اکنون 2 سال است که از مرز شلمچه به علت کمتر بودن شدت سرما از خوزستان پیاده‌روی را آغاز می‌کنند همچنین کاروان در روز یازدهم اسفند ماه یعنی وفات ام‌البنین به مشهد می‌رسد.

 

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار